NOG SNELLER AAN TAFEL

Van Hoeckel lanceert Aan Tafel 3.0

NIEUWE APPLICATIE AAN TAFEL ZORGT VOOR MEER BESTELGEMAK

Van Hoeckel ziet de drie maaltijdmomenten als mooiste momenten van de dag. Voor gebruikers van het concept Aan Tafel is binnenkort ook het bestellen van maaltijden een feestje.

De bestelapplicatie van Aan Tafel is namelijk compleet vernieuwd. Dennis Albinus is programmamanager van Aan Tafel. Hij legt uit dat bestellen niet alleen gemakkelijker, maar ook leuker is geworden. “Het bestelproces is helemaal ingericht op de wensen van de zorgprofessional. Je kunt snel producten
zoeken, bijvoorbeeld door gebruik te maken van nieuwe zoekfilters. Ook
‘onthoudt’ het systeem je eerdere bestellingen, zodat je nog intuïtiever de
juiste producten en maaltijden vindt. En zo zijn er nog tal van nieuwe en
verbeterde functies.”

Positieve reacties

De omschrijving ‘intuïtief’ die Dennis gebruikt, is misschien wel de beste
omschrijving van de bestelapplicatie. “We hebben een pilotgroep van zo’n 20 klanten”, vertelt Dennis. “Het enige dat we hen gegeven hebben, is een gebruikersnaam en wachtwoord. Dat was genoeg, de rest ging vanzelf en de reacties zijn uitsluitend positief.”

Paar muiskliks

Vooral de zoekopties in het systeem spreken de gebruikers aan. Een gemalen maaltijd met rijst, maar gegarandeerd zonder pinda’s? Geen probleem. Ingrediënten selecteren voor kip stroganoff voor acht personen, waarvan er drie een kleinere portie wensen? In een paar muiskliks gepiept, enzovoorts. Dennis: “Gemiddeld heeft een klant nog maar één derde van de tijd nodig voor zijn bestelling. Op die manier krijgt hij dankzij de applicatie kostbare tijd terug, die hij kan investeren in zorg voor zijn cliënten.”

Datagedreven marketing

Maar de nieuwe applicatie is meer, legt online marketeer Ruben Pijnenburg uit. “Via
datagedreven marketing willen we steeds meer persoonlijke aanbiedingen kunnen
doen en de bestelomgeving en bestelgemak blijven verbeteren. Om dat te doen,
bestuderen we data en passen we er slimme algoritmes op toe. Zo maken we nóg
meer verschil voor onze klanten.”

Marktleider

Ook Van Hoeckel zelf is gebaat bij deze mooie onderscheidende vorm van ontzorging.“Onze binnendienst ontvangt straks minder telefoontjes en mailtjes ter ondersteuning van het bestelproces”, verwacht Dennis. “En doordat bestellen zó gemakkelijk gaat, verkleinen we de kans dat onze klant kiest voor de ‘supermarkt om de hoek’. Het gaat ons dus waarschijnlijk ook nog meer omzet opleveren. Maar het belangrijkste: we laten hiermee als Van Hoeckel zien waarom we  marktleider
zijn.”

De pilot verloopt voorspoedig: Dennis verwacht dat in mei alle circa 1.500 Aan Tafel-klanten gebruik maken van het nieuwe systeem.

Aan Tafel

Aan Tafel is een totaalconcept voor kleinschalige woonomgevingen: met Aan Tafel
zetten zorgprofessionals in een handomdraai een goede, verantwoorde en lekkere maaltijd op tafel. Daarnaast biedt Aan Tafel inspiratie, bijvoorbeeld in de vorm van recepturen, maar ook via trainingen (in ZiN Inspiratielab). Zo helpen we zorgprofessionals in alle opzichten bij onze gezamenlijke missie: van de maaltijden de mooiste momenten van de dag maken.

Wil je meer informatie? Kijk dan snel op http://www.vanhoeckel-aantafel.nl/