Cliëntbelevingscoach

Het kan altijd (nóg) beter

Natuurlijk, de basis van een lekkere maaltijd is… een lekkere maaltijd. Maar beleving zit verweven in alle elementen rondom de maaltijd, zoals presentatie, keuzevrijheid en omgeving. Net als u streven we naar optimalisatie van al die factoren. Zodat uw cliënt nog meer geniet.

Een goede maaltijd beleef je immers het beste wanneer alle zintuigen geprikkeld worden. Ga maar na: zelf eet u toch ook het liefst in een gezellig, sfeervol restaurant waar u in de watten wordt gelegd? Dat is voor uw cliënten niet anders. Achtergrondmuziek, een mooi gedekte tafel met comfortabele stoelen, bediening met een glimlach: ze maken een verschil.

Als geen ander weten we hoe u dat verschil kunt maken. Met duidelijke adviezen, praktische tips, gerichte trainingen, actieve workshops en nog veel meer helpen we u (verder) op weg.

Grip op financiën en middelen

We optimaliseren uw maaltijdbeleving terwijl u stevig grip houdt op financiën en middelen. Sterker nog: in de meeste gevallen bespaart u op de kosten van bijvoorbeeld mankracht. Daarnaast werkt u via een hogere cliënttevredenheid aan het terugdringen van derving en het welzijn van uw cliënten. Zij eten immers met meer plezier en zullen sneller hun gehele maaltijd gebruiken.

Het effect: de algehele cliënttevredenheid in uw organisatie stijgt. Dat is overigens niet alleen een voorspelling; we kunnen de cliënttevredenheid ook daadwerkelijk meten.